Registruotis

D.U.K

Jeigu turite klausimų užpildykite formą, bet pirma perskaitykite DUK gal jau yra atsakymas

Skaityti D.U.K.

Pagal kokį įstatymą kontakto patalpinimas „Netrukdyk!” duomenų bazėje suteikia jam papildomą apsaugą?

Tiesiogiai tai numatančio teisės akto nėra, bet duomenų apsaugos įstatymuose yra daug „pilkųjų” zonų,  daugeliu klausimų dar nėra suformuota teismų praktika, daug interpretacijos laisvės, kuria dažnai naudojasi verslininkai, balansuodami ant teisėtumo ribos. O įrašas „Netrukdyk!” bazėje nepalieka tos interpretacijos laisvės, jis kategoriškai užkerta kelią bet kokiems galimiems pasiteisinimams „negalėjome žinoti iš anksto” ir „mes tik pasiklausėme”. 

Kodėl reklamuotojai turėtų tikrinti savo sąrašus su „Netrukdyk!” jeigu tai jiems nėra privaloma?

Pirmiausia, verslas yra suinteresuotas optimizuoti išlaidas, o skambinti ar rašyti ir kažką siūlyti tiems, kurie tikrai nieko nenupirks tiesiog nėra prasmės. Todėl įmonėms apsimoka iš anksto atmesti tokius kontaktus vien jau lėšų ir laiko taupymo sumetimais.

Kita vertus, yra įvairūs įstatymai, smarkiai apribojantys verslo laisvę tiesioginės rinkodaros srityje, todėl pasitikrinti ir gerbti valią tų, kurie aktyviai siekia apsaugoti savo privatumą  – pats saugiausias ir protingiausias pasirinkimas kiekvienam verslininkui, kuris gerbia potencialius klientus ir nenori rizikuoti savo geru vardu, o tuo labiau užsitraukti teisinių sankcijų. 

Užsiregistravau „Netrukdyk!”, kodėl vis tiek gaunu spamo elektroniniu paštu/telefonu?

Projekto „Netrukdyk!” viena pagrindinių poveikio priemonių – švietimas. Žinoma, visada bus nesąžiningų pardavėjų, kurie stengiasi apeiti įstatymus, siųsdami savo spamą iš užsienio ar iš neatsekamų el. pašto adresų, kuriuos nuolat keičia ir panašiai. Bet didžiajai daliai verslininkų  užtenka vieno paaiškinimo ar perspėjimo, kad jie pakeistų savo metodus. Tačiau, kad galėtume perspėti, mes turėtume žinoti, ką reikia perspėti. Ir čia mes tikimės Jūsų bendradarbiavimo. 

Kiekvieną tokį atvejį siųskite mums į spam@netrukdyk.lt. 

  • Elektroninį laišką tiesiog persiųskite šiuo adresu. 
  • Telefono skambutį pagal galimybes aprašykite: iš kokio numerio, jeigu prisistatė – kokia įmonė, ką siūlė, ar bandė tęsti pokalbį po to, kai pasakėte, kad nepageidaujate jų išklausyti.

Mes susisieksime su jūsų trukdytojais, išaiškinsime jiems įstatymų reikalavimus ir atkreipsime dėmesį, kad bazėje registruotų kontaktų savininkai yra aktyviai išreiškę valią negauti nepageidaujamos reklamos. 

Toks pokalbis dažniausiai suveikia greičiau ir efektyviau, nei skundai priežiūros institucijoms, kurių skundų nagrinėjimo procesas gali užsitęsti mėnesius.


Jeigu „Netrukdyk!” duomenų baze naudojasi reklamuotojai, tai ar nebus taip, kad mano kontaktus gaus tie spameriai, kurie jų dar neturėjo ir vietoj to, kad gaučiau mažiau spamo, gausiu jo tik dar daugiau?
Neįmanoma, nes kontaktų esančių duomenų bazėje „Netrukdyk!” mes neperduodam jokiai trečiai šaliai, įmonės gali tik pasitikrinti savo jau turimus kontaktų sąrašus – ar jie yra įrašyti į „Netrukdyk!”. Taigi, jokia įmonė, joks reklamuotojas iš mūsų negauna jokios informacijos apie kontaktus, kurių jie dar neturi.
Kaip pasitikrinti, ar mano kontaktas jau registruotas?

Kad pasitikrintumėte, ar kontaktas registruotas, įrašykite jį registravimo laukelyje ir paspauskite „Siųsti”. Mes atsiųsime jums pranešimą, ar toks kontaktas jau yra. Kartu paprastumo dėlei atsiųsime ir kodą išregistravimui (įregistravimui, jeigu kontakto dar nėra). Jeigu pageidausite kontaktą išregistruoti (ar įregistruoti, jei jo nebuvo), tereiks gautą kodą suvesti atitinkamame langelyje. Jeigu kontakto būklės keisti nenorite, tiesiog gautą kodą ignoruokite ir nedarykite nieko. 

Kaip galiu išregistruoti kontaktą iš duomenų bazės?

Kontakto išregistravimo procedūra lygiai tokia pati, kaip ir įregistravimo. 

Kodėl negaliu laidinio telefono užregistruoti internetu, o turiu skambinti?

Kontakto registravimui mums reikalingas patvirtinimas, kad tikrai esate to telefono numerio vartotojas. Jeigu telefonas mobilus, mes atsiunčiame SMS žinutę. Tačiau į laidinį telefoną to padaryti negalime, todėl patvirtinimą turime atlikti gyvai skambučio metu.

Ar galiu užregistruoti savo vaiko telegono numerį „Netrukdyk!”?

Bazėje galima užregistruoti telefono numerį tik iš to paties telefono, kurį registruojate, nes į jį mes atsiunčiame patvirtinimo kodą. Kol vaikas nepilnametis, juridiškai už jo veiksmus atsako tėvai, todėl galite ir patys įvesti vaikų numerius, tik turėsite pasiskolinti jų telefonus. O geriausia - pasikalbėkite su vaikais apie privatumo svarbą ir padėkite jiems patiems užregistruoti savo telefoną bazėje. 

Ar bazėje „Netrukdyk!” galima užregistruoti įmonės telefoną ar elektroninį paštą?

Taip, nėra jokio skirtumo, kam priklauso telefono numeris ar elektroninis paštas. Jeigu norite, kad jūsų netrukdytų per kažkuriuos kontaktus, registruokite juos. Neretai tas pats numeris ar adresas tarnauja vienais atvejais kaip įmonės, kitais kaip asmeninis, todėl būna net sunku atskirti, todėl mes ir nedarome skirtumo. 

Tačiau įmonėms dažnai patartina pasilikti kažkokius „atvirus” kontaktus, kuriais galėtų susisiekti potencialūs tiekėjai, nes tiesioginiai pardavimai verslas verslui jau daug dešimtmečių yra vienas esminių ekonomikos variklių ir tai yra ir liks pagrindinis kanalas gauti informaciją apie naujienas rinkoje bei geresnius pasiūlymus iš konkuruojančių tiekėjų. Todėl reiktų gerai įvertinti privalumus bei trūkumus prieš visiškai atkertant komunikacijos iš išorės galimybę. Projektas "Netrukdyk!" suteikia jums puikią galimybe kontroliuoti, kaip su jumis turėtų susisiekti pardavėjai ir nukreipti juos konkrečiu adresu, paliekant tam konkrečius kontaktus, o kitus įmonės kontaktus apsaugant per „Netrukdyk!”